www.artecohouse.hu

Kedves Vásárlónk!

Az “Vásárlási és Felhasználási feltételek” oldal tartalmazza az ARTECO House Kft. (székhely: 7092 Nagykónyi, Dózsa Gy. u. 126/4. adószám:23830420-2-17), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett www.artecohouse.hu weboldalon! Weboldal használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket, a vásárlási és fizetési feltételeket, valamint az adatvédelmi tájékoztatónkat. Kérjük, hogy csak akkor vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Általános szerződési, vásárlási és szállítási feltételek. Adatkezelés.

A www.artecohouse oldalán található Webshopban történő vásárlás során a te Szolgáltatód adatai:

A szolgáltató neve: ARTECO House Kft.
A szolgáltató székhelye: 7092 Nagykónyi, Dózsa Gy. u. 126/4.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe:

iroda kukac artecohouse pont hu

Cégjegyzékszáma: 17-09-0099194

Adószáma: 23830420-2-17
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Szekszárdi Törvényszék Cégbírósága
Hírlevél feliratkozás adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-102220/2016.

A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, weboldala: 23VNet Kft., www.hostit.hu

A tárhely-szolgáltató címe: 1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22. és e-mail címe: info@net23.hu

1. Alapvető rendelkezéseink:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Szolgáltatóként fenntartunk magunknak minden jogot a webáruház, a teljes weboldal, ill. annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, értékesítése írásos hozzájárulásunk és engedélyünk nélkül!

Felhasználóként tudomásul veszed, hogy a felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén, kötbért kell fizetned. A kötbér összege szavanként bruttó 25.000 Ft. Felhasználóként tudomásul kell venned, hogy ezen kötbérkikötés nem túlzó, és ennek tudatában böngészed az oldalt! A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltatóként, közjegyzői ténytanúsítást alkalmazunk, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítjuk át.
1.3. A weboldal non-stop nyitva tartással üzemel. Az időnkénti karbantartási munkálatokat előre jelezzük a weboldalunkon és a közösségi portáljainkon.

2. Adatkezelési szabályok

2.1. Adatvédelmi tájékoztatónkat az alábbi linken éred el:

http://artecohouse.hu/artecohouse_adatvedelem.pdf

Adatvédelmi nyilvántartási számunk: NAIH-102220/2016.

2.2.ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ

Az Arteco House Webshopban történő vásárláskor megadott személyes adatokat az ARTECO House Kft.(Székhely: 7092 Nagykónyi, Dózsa Gy. u. 126/4., Cg.: 17-09-009194; Adószám: 23830420-2-17;) továbbiakban Adatkezelő, mint adatkezelő az információs önrendelkezési jogról és információs szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvényben ( a továbbiakban: Infotv.) és a jelen tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezeli. Az adatkezelés az Infotv. 5. § (1) bekezdésének a) pontja szerinti, jelen nyilatkozatban foglalt hozzájáruláson alapul.

Az Adatkezelő részletes adatkezelési szabályzata elérhető az Adatkezelő honlapján,a www.artecohouse.hu címen.

Az alábbi adatokat a www.artecohouse.hu webhelyen történő online vásárlást végző személyektől kérjük:

  •          Név
  •          Cégnév (amennyiben ő végzi a vásárlást)
  •          Adószám (cég esetén)
  •          Lakcím
  •          Székhely (cég esetén)
  •          Szállítási cím
  •          Számlázási cím
  •          Fizetés módja

Az adatkezelés célja az Adatkezelővel, illetve az Adatkezelő által képviselt ARTECO House Kft. (Cégjegyzékszám: 17-09-009194;jelen bejegyzés helye: Szekszárdi Törvényszék Cégbírósága; a továbbiakban: Elfogadó; 7092 Nagykónyi, Dózsa Gy. u. 126/4. székhelyű, által üzemeltetett www.artecohouse.hu webhelyen lévő webáruházban történő vásárláskor megadott adatok alapján, az internetes kiskereskedelem törvényi előírás szerinti működtetése. Az adatokat a szolgáltatás és a számlázás elvégzése céljából kérjük.

Az adatkezelés időtartama arra az időtartamra szól, amíg a vásárlás, a kiszállítás és számlázás ténye megvalósul. A megvásárolt termék elküldéséig, letöltéséig, illetve a termék sikeres saját gépre való lementéséig őrizzük meg az adatokat. Bármilyen jogi orvoslásért a Tamási Járásbíróság az illetékes.

A www.artecohouse.hu webhelyen lévő Arteco House Webshopban történő vásárlással a vásárló hozzájárul a személyes adatai kezeléséhez amíg a vásárlás ténye, a számlázás és a megvásárolt termék letöltése  megtörténik. Az beérkezett személyes adatokat harmadik félnek nem adjuk át, nem adjuk el.

A webshop böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb).

Fenti adatokat Arteco House Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretnéd engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatod a böngésződ beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.

A rendelési folyamat során rögzített adatokat Arteco House Kft. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.
3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A weboldalunkon megjelenített tanfolyamok, kurzusok, termékek, árucikkek csak online vásárolhatóak meg, személyes kiszolgálás nincs. A tanfolyamok, termékek tulajdonságait, jellemzőit, árait a konkrét termékhez tartozó oldalon ismerheted meg. A megjelenített árak minden esetben fogyasztói, fizetendő árak, melyeket a vásárláskor meg kell fizetned. A termékek árai magyar forintban vannak megadva. A termékek tartalmazzák az áfát, a virtuális, vagyis letölthető termékeknél nincs házhoz szállítási díj, a kézzel fogható, vagyis fizikai termékeknél van szállítási díj, utánvét esetén utánvételi díjat számolunk fel. Az utánvét díja 300 Ft. Az árak egy termékre vonatkoznak, ha ettől eltérő információt nem tüntetünk fel. Nincs csomagolási díj. A megrendelések feldolgozása munkanapokon, a megrendelést követő nap, 9-12 óra között történik. Megrendelések teljesítésének  átlagos ideje 2-4 munkanap!

Az ajándékutalványok készpénzre nem válthatóak!

3.2. A weboldalon részletesen feltüntettük a tanfolyam, kurzus, termékek nevét, leírását, a termékekről szemléltető fotót jelenítettünk meg. A tanfolyamokhoz tartozó leckék címét feltüntetjük. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. A tanfolyamok és kurzusok anyagait, letölthető terméket PDF dokumentumként, és egyes esetekben linkként kapod meg. A linkhez tartozó videófilm jelszavát a megvásárolt tananyagban találod meg.

3.3.  “Szállítási díj” -at csak a kézzel fogható, vagyis fizikai termékeknél számolunk fel. Azok a termékeink melyek online formában érhetők el, neked kell majd letölteni, melyre a regisztrálás után van lehetőség. Ha csak ilyen online letölthető termékeket vásárolsz, akkor itt nincs szállítási díj.

3.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, az Arteco House Csapata teljes körűen tájékoztatni fog erről és az akció időtartamáról a weboldalon. Ezt egy kis zöld kör is jelzi a termékkép felső sarkában egy “Akció” felirattal.

A www.artecohouse.hu webshop az árváltozás jogát fenntartja.
A vásárlásról minden esetben e-mailben kapsz értesítést ezzel a szöveggel:

“Rendelésed megkaptuk és jelenleg feldolgozás alatt áll. Emlékeztetőül alább láthatóak a rendelés részletei:

Fizetés közvetlenül a bankszámlánkra. Megjegyzésként, kérlek, tüntesd fel a rendelés azonosítóját. A kiszállítás az összeg beérkezését követően történik.” Itt látod a számlaszámot is, ahová utalnod kell. Ha a vásárlás összege beérkezett a számlánkra a vásárlás folyamata “Teljesítettre” vált. és kapod az e-mailt a letöltési linkekkel. Ezzel egy időben küldjük a számlát is.

3.5. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A weboldalon található információk pontosságával kapcsolatosan kizárja a szolgáltató a felelősségét azon esetekben, amikor nyilvánvalóan szám, vagy betűelírás vagy ehhez hasonló körülmény áll fenn (pl. irreálisan alacsony ár, még akciók esetében is).

4. Rendelés menete

4.1. A www.artecohouse.hu webshopban regisztráció nélkül is nézelődhetsz, böngészhetsz. Vásárolhatsz terméket, kurzust a webshopban vagy az “Online Kurzusok” oldalon is. A terméket a kosárba teheted, vagy a kurzus oldalról a “Kurzus megvásárlása” gombra kattintva teheted  a kosaradba. A megvásárolt online termékek letöltéséhez szükséges a regisztráció.

Amikor sikeresen megtöltötted a kosarad a menüben a Webshop/Kosár vagy a “Kosár megtekintése” gombra kattintva, ellenőrizheted a kosarad tartalmát. Alul a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva kérjük a számlázási- és szállítási adatokat és itt választhatod ki a fizetési módot is. Töltsd ki a kötelezően megadandó mezőket, ez egyben a regisztrációd is! Írd be a számlázási és kézbesítési címeket a kézbesítés pontossága érdekében! Miután elfogadtad a rendelési és felhasználási feltételeket, a “Megrendelés elküldése” gombra kattints!
4.2. A megadott e-mail címre kapsz egy levelet arról, hogy a megrendelésed megkaptuk illetve, hogy a megrendelés “Feldolgozás alatt áll”. Ha a kifizetés teljesült, azután megkapod a tananyagokhoz tartozó letöltési jogosultságot. Ezt emailben is jelezzük.

4.3. Amennyiben valamely adatot (adatbeviteli hibák) tévesen adtad meg, lehetőséged van azok módosítására, kijavítására. Vissza tudsz lépni az előző oldalra.

A rendeléskor megadott adataidat (név, cím, telefonszám) kizárólag a rendelés teljesítéséhez használjuk fel. Semmilyen formában nem vállalunk felelősséget a hibás adatokból eredő téves teljesítésért. A név, cím, telefon és e-mail mezőket minden esetben ki kell töltened, e nélkül, a rendszer, a rendelést nem tudja elfogadni. Az azonosítók megadásával adataidhoz bármikor hozzáférhetsz és módosíthatod azokat. A kiállított számlán található adatok azonban már utólag nem változtathatók. Telefonszámod megadására a Te érdekedben, és azért van szükség, hogy bármilyen, a rendeléseddel kapcsolatos helyzet megoldásakor a leggyorsabb módon fel tudjuk venni veled a kapcsolatot.

Felhasználóként a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tudsz lépni az előző fázisba, ahol javítani tudod a bevitt adataidat. Lehetőséged van plusz termékeket a kosaradba tenni, vagy törölni is tudsz abból. A “Webshop” menüpontra kattintva a vásárlást folytathatod. A “Kosár frissítése” gombra kattintva ellenőrizheted a kosarad tartalmát. A Kosár oldalon láthatod a kosaradban lévő termékek árát összesen, áfával, majd az oldal alján a Kosár végösszegét, ahol látod a Részösszeget és az Összeget is. Az Összegben látható bruttó ár mellett az áfa tartalmát is feltüntetjük.

4.4. Ötféle fizetési lehetőséget nyújtunk számodra, melyekből választani tudsz. A weboldalunkon történő vásárláskor lehetőség van

  • banki átutalással,
  • bankkártyás fizetéssel a Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás segítségével,
  • bankkártya nélkül a Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás segítségével,
  • utánvétes vásárlásra, csak fizikai termékek esetében,
  • postán rózsaszín csekken, előre befizetéssel való vásárlásra.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát e-mailben küldjük, miután a vásárlás kiegyenlítése megtörtént és a vásárlás összege a bankszámlánkra érkezett. A számla hátoldalán olvashatsz az “Elállás jogáról” a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (1) paragrafusa alapján:

“Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. Olyan üzlethelyiségen kívül kötött és távollévők között kötött szerződés esetén, amely szolgáltatás nyújtására irányul, ha a 13. § vagy a 19. § szerinti nyilatkozat megtételét követően a teljesítés megkezdődik, a fogyasztót a (2) bekezdésben meghatározott határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.”

Viszont van néhány kivétel, és az online termékek is ez alá esnek: a 29. § (1) paragrafus alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát az alábbi esetben sem: “m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.”

A kézzel fogható termékeknél, amennyiben nem a te egyedi megrendelésedre szereztük be, akkor 15 napos elállás joga illet meg.

Banki átutalás esetén a fizetés a Hungária Takarék Takarékszövetkezet, 71800219 – 11158279 – 00000000 bankszámlaszámra történik (számlatulajdonos: ARTECO HOUSE Kft.) A termékek eléréséről csak az összeg beérkezése után gondoskodunk.
Ha a megrendelt áru vételára 1 héten belül nem érkezik meg számlánkra, úgy e-mailen vagy telefonon megkísérljük felvenni Veled a kapcsolatot, hogy tisztázzuk a nem fizetés okát. Ha a kapcsolatfelvétel nem sikerül, a megrendelést töröljük és erről elektronikus üzenetet (e-mailt) küldünk.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben emailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.
Fizetéshez használhatod

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Visa Electron bankkártyádat
  • American Express bankkártyádat

4.5. Megrendelésed megérkezését elektronikus úton visszaigazoljuk. Amennyiben e visszaigazolás a megrendelésed elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik meg hozzád és ezt felénk jelzed, mentesülsz a vásárlási kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelésed és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz (vagyis hozzád) megérkezettnek, amikor az számodra hozzáférhetővé válik. Ez látható a Rendelések listáján, illetve a megadott e-amil fiókodban landol a megrendelés visszaigazolása.

5. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

5.1. Általános teljesítési határidő, a vételár bankszámlánkra való beérkezését követő 2 munkanapon belül történik.

5.2. A megvásárolt online anyagokat egyszer tudod letölteni, maximum 30 napig. Vagyis ha egyszer már letöltötted, utána már nem tudod, de ha rögtön aznap nem tudod ezt megtenni, akkor akár 1 hét múlva is megteheted, vagy később, de maximum 30 naptári napig.

 

6. Elállás joga

6.1. A 45/2014. (II.26.) Kormány rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti részletes szabályairól értelmében a megrendelő a szerződéstől 15(tizenöt) naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Viszont van néhány kivétel, és az online termékek is ez alá esnek így az általunk kínált termékek is: a 29. § (1) paragrafus alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát az alábbi esetben sem: “m) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát.”

Megrendelésed elküldésével határozottan lemondasz az elállási jogodról. A megrendelést teljesítettnek kell tekintenünk, amennyiben a fájl elérését, linkjét tartalmazó e-mail a megrendelő gépére megérkezett.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.). Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Kiemelten ügyelj a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítése a megrendelőt terheli! A tananyagok rendeltetésszerű használatához PDF olvasó program szükséges.

7. Garancia, jótállás

9.1. Az online letölthető termékeinkre is vállaljuk  a garanciát. A garancia időtartama ezeknél a termékeknél 1 hónap. Ennyi idő alatt ha hibát észlelsz valamely anyagban, vagy hiányos, jelezd felénk és kivizsgáljuk. Ha az egy hónap alatt nem találtál hibát, vagy hiányosságot az anyagban, akkor nincs is benne 🙂

8. Panaszkezelés

8.1. Az Arteco House. Weboldalt az ARTECO House Kft. üzemelteti (Szolgáltató).

Székhelye: 7092 Nagykónyi, Dózsa Gy. u. 126/4.
8.2. A szolgáltató elérhetősége, a panaszügyintézés helye, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: artecohouse2012@gmail.com. A panaszok közlése érdekében a vállalkozásunk az ügyfélszolgálaton áll rendelkezésre a fenti e-mail címen. Az esetlegesen felmerülő panaszokat e-mailen kívül az alábbi telefonszámon is fogadjuk: 0620 773 6194

8.3. Fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésére a Tolna Megyei Békéltető Testületet kötjük ki.

8.4. Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

9. Vegyes rendelkezések

9.1. Amennyiben vitás ügyeink merülnének fel veled, elsősorban békés úton próbáljuk azt rendezni.

9.2. Te, mint Felhasználó és mi, mint a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötjük a Tamási Járásbíróság illetékességét.

9.3. A határon átnyúló online fogyasztói jogviták elbírálása kapcsán együttműködünk itthon a kizárólagos illetékességgel bíró Budapesti Békéltető Testülettel.

9.4. Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platform (European Online Dispute Resolution (ODR) Platform) a webáruházak és az online vásárlók közötti esetleges jogviták rendezésére szolgál.

Nagykónyi, 2016. június hó 1. nap